2 Haziran 2012 Cumartesi

Gittim ve döndüm

Bulgaristan'a gidiyorum. 2 hafta yokum.

Not 1: Tema yapım aşamasında. Arada abuk subuk resimler çıkabilir karşınıza.
Not 2: Qwaser 10. bölüm geldi. Saçma bir bölüm daha. Konusu olmayan sadece ecchi olan bir bölümle daha beraberiz.
Not 3: Online izleme ile ilgili bir şeyler yapabilirim. Beklemede kalın. Kaliteli ve hızlı bir oynatıcı bulursam tabi. Şimdilik youtube'a yükleyip nasıl olacağına bakacağım. Yüklemeye Qwaser serisinden başladım. Qwaser proje sayfasından linkini bulabilirsiniz.





Not 4: Ramazan gelmeden bitireyim diyordum ama Ramazan'a denk geldi işte. 11. bölüm eklendi. Online izleme bölümünü youtube yüklemeyi düşünüyordum ama youtube animelerin bazılarını telif hakkı var diye yayınlamıyor. Altyazı destekleyen ve yasak koymayan bi site bulursanız söyleyin. Bir tane var ama o da embed kodu vermiyor. Alamıyorsun da.